Комунікаційна кампанія “Бережи себе”

В межах співпраці Міністерства охорони здоров’я України та
громадської організації “INSCIENCE” за фінансової підтримки Світового
банку та Швейцарської конфедерації реалізується комунікаційна кампанія
“Бережи себе”

(Ознайомитись можна за посиланням
https://inscience.io/berezhy-sebe/).


Її мета – викликати в українців бажання берегти себе та піклуватись
про свій організм завжди, а особливо в час війни, пропагувати цінність
здоров’я серед широкої аудиторії.
У рамках кампанії заплановано розміщення серії інформаційних
матеріалів на рекламних майданчиках (банерів, плакатів, сітілайтів тощо).
З цією метою у рамках співпраці МОЗ та “INSCIENCE” було розроблено
п’ять сюжетів для інформаційних матеріалів:

  1. Бережи себе, бо у твоїй пам’яті ще так багато місця для нового
    (Мозок людини може вмістити приблизно 2,5 мільйона
    гігабайтів інформації. Цього вистачить на пів мільярда
    українських пісень).
  2. Бережи себе, бо ти важлива частинка всесвіту (Більшість
    хімічних елементів, з яких ми складаємося, утворювалися в
    зорях протягом мільярдів років. Кожен та кожна з нас —
    частинка космосу, яка може зробити цей світ кращим).
  3. Бережи себе, бо твоя ДНК – унікальна (Наші ДНК
    відрізняються лише на 0.1%, але цього достатньо, щоби колір
    очей, характер та наші смаки були унікальними).
    $`5ABB0|YTTPYq¢®¡¤¡¤¡¤¡¯
  4. Бережи себе, бо ти такий важливий для України, як еретроцити
    – для крові (Вони переносять кисень від легень до кожної
    клітинки в організмі і підтримуть наше життя).
  5. Бережи себе, бо твої очі мають побачити ще так багато краси
    (Людське око може розрізняти близько 10 мільйонів кольорів.
    Цього вистачить, щоб намилуватися красою української
    природи — від Актівського каньйону до карпатських лісів).
    Задля інформування населення та досягнення мети комунікаційної
    кампанії просимо долучитись до поширення вказаних сюжетів та
    розміщеннях їх на цифрових інформаційних майданчиках (бігбордах,
    сітілайтах, LED-екранах, що розміщені на вулицях міст, у торгівельних
    центрах, лікарнях, ЦНАПах, комунальному транспорті тощо) протягом
    листопада 2022 року.
    Вказані п’ять сюжетів можна завантажити за посиланням:
    https://bit.ly/3g0baWk у різних розмірах