Білгород-Дністровський морський порт розташований в південно-західній частині Одеської області в 20 кілометрах від Чорного моря на березі Дністровського лиману на північному заході від Дністровсько-Царгородського гирла.
Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини – 14,5 км, глибина підхідного каналу – 3.0 м (паспортна 3.5-4.5 м).
Максимальні параметри прийнятих суден: можуть заходити судна з довжиною не перевищуючу 135 м. Висота судна від ватерлінії до клотика щогли до 28 м, що пов’язано з пропускною здатністю залізничного моста, розташованого в гирлі річки Дністер. Введення судів здійснюється тільки у світлий час доби згідно з графіком підйому моста.
Спеціалізація – перевантаження лісових, сипучих, будівельних вантажів та інших генеральних з сухопутних видів транспорту на морські судна та у зворотному напрямку.
Кількість вантажних причалів – 9, довжина вантажного причального фронту – 1196,5 метра.
Крім того, є причал на приписному портпункті Бугаз в гирлі річки Дністер з довжиною 127 п.м.
Акваторія порту містить в собі:
– південна округла Дністровського лиману;
– підхідний Дністровсько – Лиманський канал;
– підхідний (морський) канал Дністровсько – Цареградського гирла,
– акваторія п/п Бугаз;
– зовнішній рейд (підконтрольні води), обмежений береговою лінією і дугою кола радіусом 4 мілі, проведеного із точки, у якій розміщений передній створний знак підхідного каналу.
Відповідно до реєстру АМПУ, портовими операторами є ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», ПП «Стивідорна компанія Сенат» і ПП «СВ».
Інвестиційні можливості в порту Білгород-Дністровський
Обробка вантажів в морському порту за 2021 рік склала 2,35 тис. тонн, що на 96,9% менше за показники 2020 року. Експорт лісних вантажів склав 1,4 тис. тонн (-92,4%), імпорт (інші тарно-штучних вантажі (-93,8%)) – 0,95 тис. тонн (-98,3%). Кількість суднозаходів з початку року – 2, у грудні – 0.