У цьому місяці Контейнерний термінал Одеса підтверджує відкриття і обслуговування терміналом двох нових регулярних лінійних сервісів міжнародних судноплавних ліній Hapag Lloyd, а також Yang Ming Line, що безумовно позитивно позначиться на обсягах перевалки контейнерів.
Також, в кінці травня, контейнерний термінал очікує перший візит нового регулярного прямого сервісу компанії Maersk, який, відкриває ще ширші можливості для контейнерних вантажопотоків клієнтів ДП «КТО».
У поточному році Контейнерний термінал Одеса, оперуючи також новими причалами Карантинного Мола, досить часто обробляє два і більше суден одночасно, і, з урахуванням відкриття нових сервісів і зростанням вантажопотоку, планує і надалі забезпечувати клієнтам одноразову обробку суден-контейнеровозів на регулярній основі з найвищим на українському ринку рівнем продуктивності.
Генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін повідомив, що у 2017 році повинні бути вирішені всі основні питання щодо фінансування та продовження будівництва захисного хвилерізу , а також буде продовжено поетапне інвестування в розвиток намитої тилової території та придбання сучасної перевантажувальної техніки. Це необхідно для розвитку інфраструктурних і логістичних можливостей транспортної системи України.
Довідка:
Компанія «Контейнерний термінал Одеса» є дочірнім підприємством «Ейч Ейч Ел Ей Інтернешнл ГмбХ» (HHLA International GmbH) та входить до групи провідного в Європі логістичного холдингу – німецької компанії HHLA AG (м Гамбург).
Як і інші термінали групи HHLA, що відносяться до контейнерного сегменту холдингу, з лютого 2017 року компанія отримала назву, яка відповідає своєму розташуванню “Контейнерний термінал Одеса” ™, коротке найменування ДП «КТО».
Компанія є лідером контейнерного ринку України.
Надає послуги високої якості за європейськими стандартами, використовуючи сучасне обладнання та технології, комп’ютеризовану систему обліку контейнерів сучасного рівня (CTIS) з доступною для клієнтів базою даних. Компанію відрізняють стабільність і надійність, клієнтоорієнтованість і практика багаторічного міжнародного досвіду.
З 2010 року компанія здійснює будівництво нового контейнерного терміналу спільно з АМПУ.
Проект будівництва терміналу «Карантинний мол», який передбачає розширення пропускної здатності на 600 тис. TEU річний перевалки – один з найбільших інфраструктурних проектів в морської транспортної галузі України.
Загальний обсяг інвестицій перевищує 5 млрд. грн. Будівництво розпочато в квітні 2010 року.
У вересні 2014 року на причалах нового терміналу в тестовому режимі оброблені перші два судна-контейнеровоза.
За 2016 рік близько 40% всіх контейнерних вантажопотоків оброблені ДП «КТО» на нових причалах Карантинного Мола.