ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) має намір у 2017-2018 роках направити 5,5 млрд грн на реконструкцію 12 причалів в чотирьох портах.
Найбільша сума інвестицій призначена для модернізації інфраструктури самого глибоководного порту в Україні – порту «Южний», на реконструкцію чотирьох причалів в якому буде направлено 2,065 млрд грн.
Більш 1,466 млрд грн буде направлено на розвиток причальної інфраструктури морського порту «Чорноморськ» (4 причалу), 1,399 млрд грн – Одеського морського порту (2 причалу), 283,2 млн грн – Маріупольського морського порту (2 причалу).
Всі роботи будуть фінансуватися за рахунок АМПУ.
Морський порт «Южний».
Причали №№5-8 загальною протяжністю одна тисяча триста вісімдесят один метр
Основне завдання реконструкції – збільшення глибини і несучих навантажень, які може приймати причал.
На сьогоднішній день причали №№5, 6 мають глибину 18 м – її планується збільшити до 21 м, №7 – з 14 до 19 м, №8 – з 14 до 17 м.
При цьому всі причали між собою повинні бути в результаті реконструкції вивірені в одну лінію таким чином, щоб вони були з точки зору експлуатації абсолютно сумісні і не було проблем з постановкою суден різної довжини.
Морський порт «Чорноморськ»
АМПУ проведе реконструкцію причалів № 1,2,7,8.
В результаті їх глибина збільшиться до 15 м з нинішніх 9,75 – 13 м.
Також причали № 7,8 в перспективі можуть бути поглиблені до 16 м.
Усі проекти пов’язані єдиною ідеологією – збільшення глибини біля причалів, посилення конструкцій з метою встановлення більш потужного і більш продуктивного обладнання, збільшення спільної роботи причалів №№1, 2 та №№7, 8, тобто можна буде ставити судна більшої довжини
Одеський морський порт
Акваторія Одеського морського порту. Причал №7 Карантинній гавані і причал №1-з
Причал №7 має довжину 357 м, після реконструкції вона збільшиться до 386,5 м.
Глибина з 11,5 м збільшиться до 13,5 м.
Проект пройшов стадію ТЕО і зараз проходить процедуру затвердження через Кабмін. Ми розраховуємо незабаром запустити його в будівництво.
Причал №1-з Глибина біля цього причалу буде 12 м, з перспективою поглиблення до 13,5 м, довжина – 254 м. Перша черга цього причалу вже була введена в експлуатацію. Розроблено коригування проектної документації по цьому об’єкту, яка зараз знаходиться на експертизі. Після виходу експертизи на цей об’єкт буде оголошуватися тендер.