АМПУ представила інфраструктурні проекти, які мають намір реалізувати до кінця 2018 року.

На зустрічі з бізнесом керівник Адміністрації морських портів України  представив пріоритетні цілі роботи на поточний рік.

Також були представлені інфраструктурні проекти, більшість з яких АМПУ має намір реалізувати до кінця 2018 року.

 ДП МТП Южний

Завершення програми днопоглиблення та доведення глибин до 21 м на морському підхідному каналі та внутрішніх водних підходів.

Запланований обсяг днопоглиблення на 2017 р – 1 765 тис. М. Куб., На 2018 г. – 1 678 тис. М. Куб.

Термін реалізації проекту 2013-2018 рр, а обсяг інвестицій – 1,89 млрд грн.

Порт Южний на сьогоднішній день є єдиним портом в Україні, який може обробляти біля причалу з повним завантаженням судна типу Capesize (DWT 180 тис.т.). В результаті реалізації проекту та доведення глибин на підхідному і внутрішньому каналах до 21 м будуть значно розширені можливості порту щодо безпечного приймання та обслуговування великовантажних судів (розрахункове судно СН-200).

c8471b13a6888b0709e55762132a6be4_500_0_0

 МВ Карго

Протягом двох років (2017-2018 рр) АМПУ має намір реалізувати проект спільно з компанією МВ Карго, яка вже почала будівництво зернового терміналу в порту Южний. АМПУ зі свого боку зобов’язана створити підхідний канал до нового причалу №25. Обсяг днопоглиблювальних робіт складе 4,4 млн м3. Глибина каналу – 16 м. Вартість проекту створення водних підходів до причалу – 1,4 млрд грн.

южний каргил2

Контейнерний термінал на Карантинному молу

Будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу триває вже вісім років. Компанія ГПК Україна реалізує проект потужністю 600 тис. TEU. Серед основних показників проекту: намив території 19,3 га, довжина причальної лінії – 650 м, довжина хвилерізу – 900 м, глибина біля причалів – 15 м.

Проект мають намір закінчити в 2018 р

1434d0acd50ffb8de97361cc3369adb9_500_0_0

Причал для Бруклін-Київ

Ще один  проект – будівництво причалу в Одеському порту для компанії Бруклін-Київ.

Його планують закінчити вже в поточному році та в результаті реалізації розраховують на додатковий вантажопотік в 4 млн т і можливість обслуговувати судна типу Panamax з осадкою до 11,5 м.

Загальний обсяг інвестицій в проект – 422,4 млн. Грн.

 Реконструкція причалу “Металзюкрейн”

В Одеському порту заплановано реконструкцію причалу №7 довжиною 357,4 м, глибиною 11,5 м. Вартість проекту 1 млрд грн. Він реалізовується для компанії “Металзюкрейн”, яка запланувала будівництво зернового терміналу в тилу причалу потужністю 1000 т / год і орієнтовною вартістю 40 млн дол, а також збільшення вантажообігу на 2 млн т. Закінчити проект повинні до 2019 р

Майданчик “Лиманчик-2”

Перспектива цього проекту сама довгострокова – 2021 рік. АМПУ повинна розробити передпроектні прорахунки будівництва ділянки обробки контейнерів і легкої колісної техніки Одеської філії ДП АМПУ з виїздом на окружну дорогу.

Кількість місць для зберігання контейнерів – 2016 од., Місць зберігання колісної техніки – 1480 од.

В результаті реалізації очікується забезпечення можливості заїзду вантажного автотранспорту на територію Одеського морського порту без споживання послуг “Євротермінал”. Вартість – 250 млн грн.

Порт Чорноморськ
У порту Чорноморськ до 2019 року мають намір реалізувати відразу чотири проекти.

Загальна вартість цих проектів – 1,67 млрд грн.

Зокрема, днопоглиблення операційної акваторії до 15 м, загальним обсягом 2539, 450 тис. М. Куб. (Вартість – 772,7 млн. Грн).

Провести днопоглиблювальні роботи на підхідному каналі до 16 м. Реалізувати цей проект мають намір вже в цьому році. В результаті, це дасть можливість постановки до причалів балкерів DTW 80 т і контейнеровозів класу Post Panamax Plus (вартість – 115,3 млн. Грн).

Також запланована реконструкція гідротехнічної частини причалу №1, що передбачає посилення шпунтової стінки причалу і реконструкція гідротехнічної частини причалу №2, що має на увазі винесення лінії кордону причалу на 1,75 м в сторону акваторії.

чорноморськ