На зустрічі з бізнесом керівник Адміністрації морських портів України представив пріоритетні цілі роботи на поточний рік.
Також були представлені інфраструктурні проекти, більшість з яких АМПУ має намір реалізувати до кінця 2018 року.
ДП МТП Южний
Завершення програми днопоглиблення та доведення глибин до 21 м на морському підхідному каналі та внутрішніх водних підходів.
Запланований обсяг днопоглиблення на 2017 р – 1 765 тис. М. Куб., На 2018 г. – 1 678 тис. М. Куб.
Термін реалізації проекту 2013-2018 рр, а обсяг інвестицій – 1,89 млрд грн.
Порт Южний на сьогоднішній день є єдиним портом в Україні, який може обробляти біля причалу з повним завантаженням судна типу Capesize (DWT 180 тис.т.). В результаті реалізації проекту та доведення глибин на підхідному і внутрішньому каналах до 21 м будуть значно розширені можливості порту щодо безпечного приймання та обслуговування великовантажних судів (розрахункове судно СН-200).
МВ Карго
Протягом двох років (2017-2018 рр) АМПУ має намір реалізувати проект спільно з компанією МВ Карго, яка вже почала будівництво зернового терміналу в порту Южний. АМПУ зі свого боку зобов’язана створити підхідний канал до нового причалу №25. Обсяг днопоглиблювальних робіт складе 4,4 млн м3. Глибина каналу – 16 м. Вартість проекту створення водних підходів до причалу – 1,4 млрд грн.
Контейнерний термінал на Карантинному молу
Будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу триває вже вісім років. Компанія ГПК Україна реалізує проект потужністю 600 тис. TEU. Серед основних показників проекту: намив території 19,3 га, довжина причальної лінії – 650 м, довжина хвилерізу – 900 м, глибина біля причалів – 15 м.
Проект мають намір закінчити в 2018 р
Причал для Бруклін-Київ
Ще один проект – будівництво причалу в Одеському порту для компанії Бруклін-Київ.
Його планують закінчити вже в поточному році та в результаті реалізації розраховують на додатковий вантажопотік в 4 млн т і можливість обслуговувати судна типу Panamax з осадкою до 11,5 м.
Загальний обсяг інвестицій в проект – 422,4 млн. Грн.
Реконструкція причалу “Металзюкрейн”
В Одеському порту заплановано реконструкцію причалу №7 довжиною 357,4 м, глибиною 11,5 м. Вартість проекту 1 млрд грн. Він реалізовується для компанії “Металзюкрейн”, яка запланувала будівництво зернового терміналу в тилу причалу потужністю 1000 т / год і орієнтовною вартістю 40 млн дол, а також збільшення вантажообігу на 2 млн т. Закінчити проект повинні до 2019 р
Майданчик “Лиманчик-2”
Перспектива цього проекту сама довгострокова – 2021 рік. АМПУ повинна розробити передпроектні прорахунки будівництва ділянки обробки контейнерів і легкої колісної техніки Одеської філії ДП АМПУ з виїздом на окружну дорогу.
Кількість місць для зберігання контейнерів – 2016 од., Місць зберігання колісної техніки – 1480 од.
В результаті реалізації очікується забезпечення можливості заїзду вантажного автотранспорту на територію Одеського морського порту без споживання послуг “Євротермінал”. Вартість – 250 млн грн.
Порт Чорноморськ
У порту Чорноморськ до 2019 року мають намір реалізувати відразу чотири проекти.
Загальна вартість цих проектів – 1,67 млрд грн.
Зокрема, днопоглиблення операційної акваторії до 15 м, загальним обсягом 2539, 450 тис. М. Куб. (Вартість – 772,7 млн. Грн).
Провести днопоглиблювальні роботи на підхідному каналі до 16 м. Реалізувати цей проект мають намір вже в цьому році. В результаті, це дасть можливість постановки до причалів балкерів DTW 80 т і контейнеровозів класу Post Panamax Plus (вартість – 115,3 млн. Грн).
Також запланована реконструкція гідротехнічної частини причалу №1, що передбачає посилення шпунтової стінки причалу і реконструкція гідротехнічної частини причалу №2, що має на увазі винесення лінії кордону причалу на 1,75 м в сторону акваторії.