2 червня в Одеській обласній державній адміністрації відбулося громадське обговорення проекту Національної транспортної стратегії на період до 2030 року на регіональному рівні, в якому взяли участь заступник Міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Віктор Довгань, перший заступник голови ОДА Олександр Терещук, керівник проекту реформування державних підприємств Команди підтримки реформ при Мінінфраструктури Олена Гула, представник ЄС в Україні Теодора Андрєєва, а також керівництво низки департаментів ОДА та транспортних компаній.
Перший заступник голови ОДА у своїй промові наголосив на необхідності розбудови інфраструктури Одеської області. «Питання доріг – це нагальне питання. Приїжджаєш в будь-який населений пункт Одещини, спілкуєшся з людьми – у всіх одне питання: дороги. Тому очільник області, Максим Степанов, ставить проблему доріг на одне з перших місць. Є робота. Вже зараз робиться вже багато. Ви всі знаєте, що нещодавно приїжджав Президент України, відкрив дорогу Спаське-Вілково. Раніше на місці цієї дороги були ями глибиною 30-40-50 сантиметрів! І їхати ці 47 км доводилось 3 години! Зараз ця дорога повністю відремонтована і відкрита – ось відповідь на всі питання. Тому ми дуже добре розуміємо важливість інвестування в дорожнє будівництво, консультацій, допомоги в цьому напрямку. Ми готові обговорювати, спілкуватись, підтримувати реформи. Ми дякуємо Кабінету Міністрів, Міністерству інфраструктури України за ту допомогу, які вони нам надають. Експеримент із коштами від митних зборів, які у розмірі 50% зараз йдуть на будівництво доріг Одещини – це дуже сильна відчутна підтримка. Більш того, дороги області буде обладнано ваговими комплексами. Бо збудувати дорогу можна, але треба потім її ще й зберегти. Тому 9 стаціонарних вагових комплексів буде встановлено на різних трасах, щоб запобігти руйнуванню дорожнього покриття великим вантажним транспортом» – заявив Олександр Терещук.
Заступник Міністра інфраструктури розповів, що окрім у планах міністерства також закупівля мобільних вагових комплексів. «Переносні вагові комплекси потрібні нам для того, щоб перевіряти не лише вагу, а й трафік. Тому планується закупити 77 мобільних вагових комплексів, які будуть працювати на українських дорогах. Особливо інтенсивно в період перевезення зернових у порти. Тому думаю, що додатково ще 15 мобільних вагових комплексів з’являться на дорогах Одещини. Це додатково до ваших 9-ти стаціонарних.
Керівник проекту реформування державних підприємств Олена Гула повідомила про наявність проектів будівництва доріг в Одеській області, зокрема, доріг до портів регіону, траси Одеса-Миколаїв, а також дороги на Затоку. Окрім того, вона розповіла, що згідно плану децентралізації заплановано створення «Дорожнього фонду», 35 % з якого буде виділятись на розбудову інфраструктури регіонів, а 5% на підтримку програми безпеки дорожнього руху.