Під головуванням першого заступника Голови Державної служби України з безпеки на транспорті В’ячеслава Дідківського пройшла нарада щодо проблемних питань здійснення габаритно-вагового контролю вантажних автомобілів.
В нараді взяли участь представники Міжвідомчої робочої групи зі спрощення процедури міжнародної торгівлі та логістики в Україні, Національної поліції України, Адміністрації морських портів України, Укравтодору, АсМАП України та Укртрансбезпеки. |
Вячеслав Дідківський проінформував присутніх, що за результатами роботи ГВК у 2016 році перевірено 231 296 транспортних засобів, з них у 6769 виявлено порушення вагових параметрів, нараховано плати за проїзд на 1 557 393 євро (43 560 260 грн. за курсом НБУ 27,97 грн. ), перераховано до державного бюджету – 6 948 542,82 грн. та накладено штрафних санкцій на 2 967 860,00 грн., перераховано до державного бюджету – 1 422 600,00 грн..
Окрім того, за цей же період, за результатами проведення державного контролю на автомобільному транспорті перевірено 337 238 транспортних засобів і накладено штрафних санкцій на суму 20 750 101,00 грн., перераховано до державного бюджету 13 207 481,00 грн.
Разом перераховано до державного бюджету 25 965 482,00 грн.
За результатом роботи ГВК перевірено у період з 01.01.2017 по 27.03.2017 перевірено 43119 транспортних засобів, з них у 1576 виявлено порушення вагових параметрів, нараховано плати за проїзд на 398595 євро, перераховано до державного бюджету – 587840,00 грн. та накладено штрафних санкцій на 936700,00 грн., перераховано до державного бюджету – 2871605,00 грн.
Особливу увагу під час здійснення згаданих заходів приділялося габаритно-ваговому контролю в південних областях, а саме: Одеській, Херсонській та Миколаївській.
Також Укртрансбезпека вживає заходи по габаритно-ваговому контролю на території морських торгівельних портів. На цей час з квітня 2016 року в морських портах було перевірено 6567 транспортний засіб з котрих виявлено 171 порушення.
«Основною причиною руйнування автомобільних доріг загального користування є вплив великогабаритних транспортних засобів, власники яких грубо порушують вимоги щодо норм вагових параметрів. Значна частина таких порушень виявляється поблизу морських портів. Тому мусимо спільними зусиллями налагодити цей вид контролю на виїзді-в’їзді у порти», – наголосив В’ячеслав Дідківський.
На нараді обговорювали можливість застосування стаціонарних та мобільних комплексів габаритно-вагового контролю на території портів і на під’їздах до портів, а також напрацювання процедури надання приватними портовими операторами інформації про вагу транспортних засобів, які заходять і виходять з портів та іншої інформації за допомогою Інформаційної системи портового співтовариства. Також були озвучені пропозиції підготувати зміни до Адміністративного кодексу України в частині відповідальності водія за незупинку на вимогу інспектора Укртрансбезпеки та заборонити виїзді-в’їзді у порти транспортним засобам з порушенням вимог щодо норм вагових параметрів.