Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час розширеної прес-конференції 5 лютого 2019 року представив плани з розвитку авіаційної галузі на 2019 рік.
У заході також взяли участь: Олександр Більчук – Голова Державної авіаційної служби України, Микола Божко – керівник Державного агентства інфраструктурних проектів України, Павло Рябікін – генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Тетяна Романовська – генеральний директор ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького», Сергій Кандауров – директор КП «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс».
Володимир Омелян високо оцінив роботу Державної авіаційної служби у 2018 році. За його словами, серед ключових завдань Державіаслужби на 2019 рік – підвищення рівня безпеки польотів та рівня авіаційної безпеки, гармонізація законодавства України із законодавством Європейського Союзу, лібералізація повітряного сполучення, розширення міжнародного співробітництва.
Голова Державіаслужби Олександр Більчук зазначив: «Стрімкий ріст пасажирських авіаперевезень є певним викликом для Державіаслужби як регулятора. Тому у 2019 році Державіаслужба буде зосереджена на створенні належних умов для забезпечення перевезень і безпеки польотів. Основною метою у 2019 році є прийняття державної програми з безпеки польотів – важливого документу, який стане дороговказом на декілька років вперед. Водночас з питанням безпеки польотів буде приділено увагу авіаційній безпеці, удосконаленню нормативно-правої бази, відпрацюванню відповідних механізмів і запобіганню незаконним втручанням. Триватиме робота над гармонізацією національного законодавства із законодавством ЄС. Працюємо над регулюванням безпілотної авіації. Плануємо у 2019 році, використовуючи європейську практику, розробити та впровадити нормативно-правові акти, які дозволять створити фундамент для розвитку безпілотної авіації в Україні. Активно працюємо над подальшою лібералізацією повітряних сполучень, чітко демонструємо, що Україна – це відкрита країна. Тому проводимо перемовини з європейськими та азійськими країнами, щоб зняти будь-які обмеження, які існують і на кількість перевезень, і на кількість призначених компаній, а також пунктів призначення. Наша позиція незмінна – ніяких обмежень, ринок повинен сам визначитися, хто на ньому має бути і тільки правила здорової конкуренції визначають переможця».
Міністр інфраструктури України зазначив, що розвиток регіональних летовищ вимагає інвестицій і часу: «Але це – ті інфраструктурні проекти, ефект від яких ми відчуватимемо і через рік, і через 10 років. У період з грудня 2017 по січень 2019 року на летовище «Одеса» виділено 922 млн грн. У 2019 році при виділенні 757,94 млн грн планується завершення всього комплексу будівельних робіт в аеропорту Одеси та введення об’єкта в експлуатацію».
Очільник Укрінфрапроекту Микола Божко зазначив: «У рамках виконання державної програми з розвитку та будівництва регіональних аеродромних комплексів в аеропорту «Одеса» буде побудовано сучасну злітно-посадкову смугу та встановлено аеронавігаційне обладнання, що дозволить зробити аеропорт всепогодним і приймати майже всі повітряні судна категорії С, а також частково категорії D. Це в майбутньому дозволить аеропорту отримати пасажиропотік приблизно у 3,5 млн пасажирів протягом двох років після введення в експлуатацію аеродромного комплексу. Також це привабить вантажні потоки з Китаю до Європи, що відправляються по Новому Шовковому шляху».