Очільник Укравтодору Славомір Новак наголосив, що цього року буде продовжено ремонт автошляхів за маршрутним принципом та у відповідності до Програми розвитку доріг на 2018-2022 рр.
Серед основних проектів, які також озвучив Славомір Новак, – ремонт траси Н31 Дніпро – Решетилівка, М 15 Одеса – Рені, Р15 Мерефа – Павлоград, Північний об’їзд міста Рівне та Львівський інвестпроект. «Окреме фінансування на GO Highway складе 4 млрд гривень», – наголосив очільник Укравтодору.
Очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс заявив, що сума інвестицій бізнесу та АМПУ у 5 проектів, реалізацію яких підприємство планує завершити у 2019 році, складає 16 млрд гривень. Це реконструкція причалів в портах Одеси, Маріуполя та Миколаєва, а також реконструкція підхідного каналу і підходів до причалів в порту «Южний», днопоглиблення в порту «Чорноморськ» та ін.
«Зроблено чимало. В нас росте вантажопотік через морські порти. За два роки ми зекономили платникам податків сотні мільйонів гривень на прозорих тендерних закупівлях. 2019 рік принесе багато перемог для України в морській галузі. Нещодавно я повернувся з переговорів з великими арабськими компаніями, вони зацікавлені інвестувати в Україну, вони розглядають морський порт в Одесі, не тільки як порт, а зручне місце для так званої «марини», де можна буде створити і чудовий громадський простір, всі зручності для круїзних лайнерів і прекрасну прогулянкову і бізнес-зону», – заявив Володимир Омелян.
Під час брифінгу очільник Укрзалізниці Євген Кравцов заявив, що розроблено Стратегію розвитку АТ «УкрзалізницЯ» до 2023 року і передав документ Міністру.
«Зроблено чимало. З ключових речей, до яких ми прагнемо, – об’єднати зусилля і відпрацювати рішення на рівні Уряду і Парламенту, щоб забезпечити гарантоване фінансування з державного бюджету України на наступний рік на ключові проекти Укрзалізниці. Ми повинні сконцентрувати свої зусилля на сполучення України з ЄС євроколією. Наше бачення, що це має бути Львів – Київ – Одеса. Це те, з чого почнеться швидкісний пасажирський і контейнерний рух, і що дасть можливість бізнесу і звичайним клієнтам Укрзалізниці користуватися перевагами сучасного транспорту», – наголосив Володимир Омелян.
Євген Кравцов зазначив, що одним із ключових питань, над якими працює Укрзалізниця, є питання тарифної політики, зокрема, запровадження механізму автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення на рівні ІЦВ, зближення тарифних класів та уніфікація тарифу на порожній пробіг: «Це дозволить збільшити обсяг перевезеної продукції на 5 млн тонн, збільшити обсяг ремонту рухомого складу та інфраструктури, виконати план капітальних інвестицій на суму 24,5 млрд грн.».
За словами Євгена Кравцова, протягом наступних 10 років Укрзалізниця вимагає 480 нових електровозів і знаходиться у пошуках стратегічного партнера для реалізації цього проекту: «Локалізація виробництва має складати до 50%, 2019 року буде проведено відбір компанії-партнера».
Також він наголосив, що поточного року буде придбано 46 нових пасажирських вагони, 64 буде відновлено, буде придбано 3 нових приміських поїзди та 24 відновлено. Також буде розпочато роботи з електрифікації дільниць Долинська-Миколаїв-Колосівка та Ковель-Ізов.
Керівник «Укрпошти» Ігор Смілянський зазначив, що компанія планує встановити 1800 комп’ютерів у сільських відділеннях: «Таким чином, буде комп’ютеризовано понад 40% відділень». Також буде збільшено прибуток ід оренди майна.
Підсумовуючи прес-конференцію, Володимир Омелян наголосив: «Можу запевнити, що це лише основні речі, на яких сконцентрована наша увага. Буде багато приємних зрушень, приємних досягнень. В минулому році ми домовилися з Євросоюзом, а в цьому році почнеться реалізація цієї великої програми включення України в європейську мережу TNT. Для її реалізації передбачено 4,5 млрд євро. Це суттєва допомога до того ресурсу, який ми змогли акумулювати для Дорожнього фонду, Укрпошти, морської галузі і Укрзалізниці. Зрушення є, зміни є, давайте говорити про них об’єктивно».